Hjælp til facebook

Besvar
Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Hjælp til facebook

Indlæg af Janne » 16. jun 2018, 20:00

Jeg har sådan en gruppe på facebook, hvor folk kan bytte og sælge udstansninger i pap. Nu er der en dame der har skrevet til mig, om jeg ikke kan lave en mappe til hende, hvor hun kan lægge sine billeder ind. Hvordan hulen gør jeg det?? Jeg forslår hende at lave et fotoalbum, og så spørger hun så igen om jeg ikke kan lave det til hende. Hvad siger i?
Kærlig hilsen
Janne

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: Hjælp til facebook

Indlæg af Else » 16. jun 2018, 20:15

Hvad er grunden til at hun ikke selv kan/vil lave fotoalbum?

For mig ser det ud som om du må afgøre hvor meget du vil gøre for medlemmerne og hvad de selv må gøre.

I de håndarbejdsgrupper jeg er med i, laver man selv fotoalbum, hvis man vil have det.

Hvad med jer - ville du forvente at admin skulle lave album til dig?
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: Hjælp til facebook

Indlæg af BirgitteKallehauge » 16. jun 2018, 21:36

Spørger du om, hvordan man laver et album eller spørger du om, hvorvidt du skal servicere dine medlemmer?

Man kan kun oprette et album, hvis man samtidigt lægger et billede/foto ind. Derfor er det smart, at hun selv opretter det.

Hvis du går ind under billeder, så er der en knap, hvor der står opret album og den trykker du på. Så bliver du bedt om at indsætte billede/r.


Der forskel på, om du går på Facebook via telefon eller pc, så vidt jeg ved. Ovenstående er fra pc.

På telefonen er der nogen, der ikke kan håntere album og det er vist noget med om de kører via browser eller ej, men her er jeg ude, hvor jeg ikke kan bunde. For jeg arbejder primært fra pc, mens mange jo kun arbejder fra mobilen.
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Re: Hjælp til facebook

Indlæg af Janne » 17. jun 2018, 07:33

Perfekt, det var nemlig det jeg også selv var kommet frem til.
Jeg tror nemlig ikke selv hun ved hvordan man laver et album, og jeg syntes måske det var lidt mystisk at jeg skulle lave det for hende.
Tak for jeres svar [thumbup.gif]
Kærlig hilsen
Janne

Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Re: Hjælp til facebook

Indlæg af Janne » 19. jun 2018, 07:01

Hun var næsten ved at opgive, da jeg forklarede hvordan hun skulle gøre. Hun skrev hun ikke kunne se det på sin iPad, men havde fundet det på sin telefon. Jeg bruger selv kun iPad, så jeg tænker hun må have kigget det forkerte sted.
Kærlig hilsen
Janne

Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Re: Hjælp til facebook

Indlæg af Janne » 19. jun 2018, 15:29

Kunne man måske få at vide hvad den gruppe hedder - elsker at kunne købe udstansninger :p
Den hedder bare “udstansninger”, men jeg har lavet det som en lukket gruppe [coffee2.gif]
Kærlig hilsen
Janne


Besvar

Tilbage til "Janne...."