Salg af udstandsninger

Besvar
Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Salg af udstandsninger

Indlæg af Janne » 3. apr 2016, 08:23

Jeg har oprettet en gruppe få Facebook for læææænge siden, hvor jeg tænker folk kan sælge og købe udstandsninger lavet med deres dies.
Jeg gjorde det lidt fordi jeg selv manglede noget bestemt, og syntes ikke jeg havde brug for at købe selve diesen.
Det er så meget hyggeligt med den lille gruppe, men nu i dag her til morgen, er der så en der har skrevet at det er forbudt! [blink.gif]
Jeg har her kopieret hvad hun har skrevet

Som på en anden side herinde vil jeg lige nævne, at det er forbudt at sælge udstandsninger. Det kommer fra designer af div. Dies der er copyright på. Og de har også Facebook.

Hun har været medlem i minimum 2 måneder, hvorfor først skrive sådan noget nu??
Hvad mener i om dette? Ellers må jeg jo slette gruppen...
Kærlig hilsen
Janne

Brugeravatar
Sanne
Indlæg: 5637
Tilmeldt: 22. okt 2015, 20:22
Geografisk sted: Græsted, Nordsjælland
Re: Salg af udstandsninger

Indlæg af Sanne » 3. apr 2016, 09:29

Hvad står der på pakkerne, du har fået dine dies? Hvor har hun den oplysning fra? Hvad hedder den anden gruppe, så du måske kan få en forklaring der? Jeg ved ikke, om hun måske har været inde for at lure, hvor meget handel, der er i gruppen, inden hun "slog til" Men det er at smadder ærgerligt, hvis man ikke kan hjælpe hinanden lidt. Jeg kan godt se, designerne skal tjene penge på at sælge deres dies, men hvis man kun skal bruge en, så køber man nok alligevel ikke en die. Håber det kommer til at fungere for dig og din gruppe.
Garnforbrug 2023 lager:
Garnforbrug 2023 nyt:
Forbrug i alt 2023:
UFO'er:

Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Re: Salg af udstandsninger

Indlæg af Janne » 3. apr 2016, 09:33

Der stod ikke noget på den pakke jeg havde liggende, det tænker jeg der burde gøre så. Hun har ikke svaret på hvor hun har det fra, det har jeg nemlig spurgt hende om.
Det er møg ærgeligt, for der bliver ikke solgt særlig meget, men jeg syntes det er super at man kan hjælpe hinanden hvis man lige mangler en figur til et bestemt kort.
Jeg har luret på hendes profil, og hun er selv designer. Men hvorfor dog være efter folk på den måde. Øv.
Kærlig hilsen
Janne

Brugeravatar
Susan
Indlæg: 2985
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:23
Geografisk sted: Ullerup
Re: Salg af udstandsninger

Indlæg af Susan » 3. apr 2016, 10:35

Jeg har også læst et sted at det er forbudt..
Det er derfor der er flere grupper hvor man ikke må købe og efterspørge udstandsninger
FORBRUG AF GARN 2019
UFO : 250 g
GARN : 3340 g

Brugeravatar
Hønemor Anni
Indlæg: 4096
Tilmeldt: 18. okt 2015, 21:08
Geografisk sted: Hønselejligheden Frederikshavn
Re: Salg af udstandsninger

Indlæg af Hønemor Anni » 3. apr 2016, 10:36

øv så....jeg aner ikke hvad der er rigtig eller forkert i den sag.
Hønemor Anni

Åh, som det da er skønt


KORT 2014: 248, 2015: 140 2016: 17

Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Re: Salg af udstandsninger

Indlæg af Janne » 3. apr 2016, 12:00

Øv det gør jeg heller ikke.
Jeg ved ikke hvad den danske lovgivning siger. Men det er jo småbeløb der er tale om.
Kærlig hilsen
Janne

Brugeravatar
Janne
Indlæg: 1053
Tilmeldt: 24. okt 2015, 06:50
Geografisk sted: Ganløse
Re: Salg af udstandsninger

Indlæg af Janne » 3. apr 2016, 12:40

Det har du ret i Laila.
De er dog alle, så vidt jeg ved, udenlandske. Så måske der er andre regler?

Noget helt andet, så syntes jeg det er mega tarveligt at melde sig ind i en gruppe, bare for at meddele at det faktisk er forbudt. Hun kunne have valgt at skrive en besked direkte til mig, istedet for at meddele det ud i gruppen.
Kærlig hilsen
Janne


Besvar

Tilbage til "Karton og Saks"