Uge 13s Kreative arbejde

Her prøver vi at holde lidt styr på planer for ugen, og hvordan det er gået.
Besvar
Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af Else » 29. mar 2021, 08:38

Jeg skal have fundet et projekt også til Påsken, Får se hvad det bliver. Sofia og forældre kommer så godt med strikketid (ingen DATA).
Regner med at købe ind af garn efter Påske.
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af BirgitteKallehauge » 29. mar 2021, 10:29

Jeg er godt i gang med Linarte pullover. Er ved raglan på ryggen. Delene strikkes hver for sig og sys sammen. Det er jeg ikke vant til med raglan, men nu prøver jeg så det.

Jeg kommer nok et godt stykke med pulloveren, men færdig bliver jeg ikke i denne uge.

Jeg skal også lave flere halsedisser, men det bliver nok ikke i denne uge ... får se.
Det gode ved denne opskrift er, at der strikkes vendestrik på forstykket til halsrundingen.
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
Sanne
Indlæg: 5637
Tilmeldt: 22. okt 2015, 20:22
Geografisk sted: Græsted, Nordsjælland
Re: Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af Sanne » 29. mar 2021, 10:46

Jeg skulle gerne nå et godt stykke på babysvøbet, men når man ikke er helt vågen, så må der trævles op. Så det tager tid.

Der er også gang i et grafisk broderi-mønster, det skal bruges til en bisconue. Der skal tælles en del, men der er også nogle lige linjer, og når først den ene farve er lavet, så er det bare at fylde ud. Bundfarven er gammel rosa og så vakler jeg mellem fler-farvet eller en lys grå. Det er på fint stramaj og med mouline garn, tror det er dmc, 7 sting pr cm. Farverne bliver omvendt på den anden side.

Og så de sædvanlige strømper.
Vedhæftede filer
b.jpg
eksempel på bisconue
b.jpg (44.36 KiB) Vist 1622 gange
bisconue grafisk.jpg
mønsteret
bisconue grafisk.jpg (131.84 KiB) Vist 1622 gange
Garnforbrug 2023 lager:
Garnforbrug 2023 nyt:
Forbrug i alt 2023:
UFO'er:

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af Else » 5. apr 2021, 09:33

Jeg skal have fundet et projekt også til Påsken, Får se hvad det bliver. Sofia og forældre kommer så godt med strikketid (ingen DATA).
Regner med at købe ind af garn efter Påske.
Påske-strikken blev A la Multnomah https://www.ravelry.com/patterns/library/multnomah - rillesstrikningen blev færdig i Påsken.
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
Sanne
Indlæg: 5637
Tilmeldt: 22. okt 2015, 20:22
Geografisk sted: Græsted, Nordsjælland
Re: Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af Sanne » 5. apr 2021, 11:47

Jeg skulle gerne nå et godt stykke på babysvøbet, men når man ikke er helt vågen, så må der trævles op. Så det tager tid.

Der er også gang i et grafisk broderi-mønster, det skal bruges til en bisconue. Der skal tælles en del, men der er også nogle lige linjer, og når først den ene farve er lavet, så er det bare at fylde ud. Bundfarven er gammel rosa og så vakler jeg mellem fler-farvet eller en lys grå. Det er på fint stramaj og med mouline garn, tror det er dmc, 7 sting pr cm. Farverne bliver omvendt på den anden side.

Og så de sædvanlige strømper.
Jeg har fået broderet den ene farve, altså det, der er blåt på mønsteret. Og strikket på babysvøbet.
Garnforbrug 2023 lager:
Garnforbrug 2023 nyt:
Forbrug i alt 2023:
UFO'er:

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af BirgitteKallehauge » 5. apr 2021, 13:18

Jeg er godt i gang med Linarte pullover. Er ved raglan på ryggen. Delene strikkes hver for sig og sys sammen. Det er jeg ikke vant til med raglan, men nu prøver jeg så det.

Jeg kommer nok et godt stykke med pulloveren, men færdig bliver jeg ikke i denne uge.

Jeg skal også lave flere halsedisser, men det bliver nok ikke i denne uge ... får se.
Det gode ved denne opskrift er, at der strikkes vendestrik på forstykket til halsrundingen.
Jeg er færdig med ryg- og forstykke og er i gang med det første ærme på Linarte pullover.

Jeg er ikke startet på halsedisse.
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: Uge 13s Kreative arbejde

Indlæg af BirgitteKallehauge » 5. apr 2021, 13:21

Jeg skulle gerne nå et godt stykke på babysvøbet, men når man ikke er helt vågen, så må der trævles op. Så det tager tid.

Der er også gang i et grafisk broderi-mønster, det skal bruges til en bisconue. Der skal tælles en del, men der er også nogle lige linjer, og når først den ene farve er lavet, så er det bare at fylde ud. Bundfarven er gammel rosa og så vakler jeg mellem fler-farvet eller en lys grå. Det er på fint stramaj og med mouline garn, tror det er dmc, 7 sting pr cm. Farverne bliver omvendt på den anden side.

Og så de sædvanlige strømper.
Det ser godt nok både fint og spændende ud [thumbup.gif]
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/


Besvar

Tilbage til "Ugens kreative 2021"