14. dec. nørkle sammen

Besvar
Brugeravatar
Lis
Indlæg: 6680
Tilmeldt: 23. okt 2015, 16:44
Geografisk sted: Hovedgård
14. dec. nørkle sammen

Indlæg af Lis » 14. dec 2017, 06:32

Godmorgen

Jeg fandt ud af hvad der er galt med trøjen i går.

Var inde at kigge på DROPS og læse kommentarer. De har såmænd bare glemt at skrive ved forstykkerne at der skal lukkes af til skulder. Der var flere som spurgte til det og så skrev de at man skulle gøre som på ryggen. Det havde de bare ikke skrevet i opskriften.

Nå ja så må jeg jo bare trævle skidtet op igen. I hvert fald forstykkerne ned til hvor indtagningerne skal starte. Så nu ved jeg hvad de kommende dage skal gå med [thumbdown.gif] [badlanguage.gif] [ej18.gif]
Hjemmeside: http://lisjohansen.mono.net

Der er ikke noget der er skidt, uden det er godt for noget.

Garnforbrug i 2022: 2701 g

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: 14. dec. nørkle sammen

Indlæg af Else » 14. dec 2017, 08:33

Godmorgen

Jeg fandt ud af hvad der er galt med trøjen i går.

Var inde at kigge på DROPS og læse kommentarer. De har såmænd bare glemt at skrive ved forstykkerne at der skal lukkes af til skulder. Der var flere som spurgte til det og så skrev de at man skulle gøre som på ryggen. Det havde de bare ikke skrevet i opskriften.

Nå ja så må jeg jo bare trævle skidtet op igen. I hvert fald forstykkerne ned til hvor indtagningerne skal starte. Så nu ved jeg hvad de kommende dage skal gå med [thumbdown.gif] [badlanguage.gif] [ej18.gif]
For dårligt, at de ikke havde lagt en rettelse ved opskriften - Det andet er surt sjov
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: 14. dec. nørkle sammen

Indlæg af Else » 14. dec 2017, 08:33

Jeg vil hakke og strikke på sjalerne - startede på et Kilestribe mere - fik en ide der skal afprøves
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: 14. dec. nørkle sammen

Indlæg af BirgitteKallehauge » 14. dec 2017, 13:35

Godmorgen

Jeg fandt ud af hvad der er galt med trøjen i går.

Var inde at kigge på DROPS og læse kommentarer. De har såmænd bare glemt at skrive ved forstykkerne at der skal lukkes af til skulder. Der var flere som spurgte til det og så skrev de at man skulle gøre som på ryggen. Det havde de bare ikke skrevet i opskriften.

Nå ja så må jeg jo bare trævle skidtet op igen. I hvert fald forstykkerne ned til hvor indtagningerne skal starte. Så nu ved jeg hvad de kommende dage skal gå med [thumbdown.gif] [badlanguage.gif] [ej18.gif]
Æv, æv, æv, Lis. Det er surt show. Forhåbentlig er det garn, der kan trevles op! [julemus.gif]
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/

Brugeravatar
BirgitteKallehauge
Indlæg: 7957
Tilmeldt: 25. okt 2015, 08:35
Geografisk sted: Uggerby
Re: 14. dec. nørkle sammen

Indlæg af BirgitteKallehauge » 14. dec 2017, 13:39

Jeg har hovedet 100 steder i dag, men har lige ryddet lidt op i stuen og fået lagt strikkepinde i orden og ryddet lidt op hist og pist, så jeg igen kan være der. Det skal gøres jævnligt, for jeg er og bliver et rodehoved. Selv som barn "rodede" jeg op [sko094.gif]

Jeg fortsætter med kalenderstrik i Drops Flora og dominosjal i Zauberball. Hvis jeg stikker lidt hurtigere, så tror jeg, at der er garn nok i de 2 nøgler Zauberball "Frische Fische", jeg har [lol1.gif]
Den tid, der er gået godt, kommer ikke skidt tilbage!

BirgitteSKreationer https://www.facebook.com/groups/416100215115118/


Besvar

Tilbage til "Strik sammen 2017"