Snitmønster

Besvar
Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Snitmønster

Indlæg af Else » 23. feb 2017, 20:36

Jeg har lyst til at begynde at sy så jeg vil lige høre:

Dig der syr tøj - hvilke(t) snitmønstre (mærke) bruger du?

Jeg er blevet foreslået "Onion" som jeg kan købe her https://www.stofgiganten.dk/onion-voksen
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram

Brugeravatar
Sanne
Indlæg: 5637
Tilmeldt: 22. okt 2015, 20:22
Geografisk sted: Græsted, Nordsjælland
Re: Snitmønster

Indlæg af Sanne » 23. feb 2017, 21:58

Jeg har brugt mange forskellige mønstre i tidens løb. På FB er der en gruppe, der hedder nåleøjet, der kan du se mange forskellige billeder og måske danne dig et billede af, hvad du har lyst til.

Onion har fine mønstre. Det har stof2000 også, deres mønstre hedder Homemade. Hvis du har mulighed for at låne Alt om håndarbejde på jeres bibliotek, så er der også gode mønstre i mange af dem. De laver en fælles dansk/norsk udgave. Burda har jeg også brugt. Men der er bare så mange. Og der findes også en del gratis mønstre på nettet. Jeg skal lige kigge og finde nogle stykker til dig.

God fornøjelse med syningen.
Garnforbrug 2023 lager:
Garnforbrug 2023 nyt:
Forbrug i alt 2023:
UFO'er:

Brugeravatar
Else
Indlæg: 6679
Tilmeldt: 22. okt 2015, 13:35
Geografisk sted: Tysnes, Norge
Re: Snitmønster

Indlæg af Else » 24. feb 2017, 10:00

Jeg har brugt mange forskellige mønstre i tidens løb. På FB er der en gruppe, der hedder nåleøjet, der kan du se mange forskellige billeder og måske danne dig et billede af, hvad du har lyst til.

Onion har fine mønstre. Det har stof2000 også, deres mønstre hedder Homemade. Hvis du har mulighed for at låne Alt om håndarbejde på jeres bibliotek, så er der også gode mønstre i mange af dem. De laver en fælles dansk/norsk udgave. Burda har jeg også brugt. Men der er bare så mange. Og der findes også en del gratis mønstre på nettet. Jeg skal lige kigge og finde nogle stykker til dig.

God fornøjelse med syningen.

Tak for hjælpen, jeg er med i "Nåleøjet". Men efter en pause på godt 30 år så er jeg jo nybegynder i at sy.

Jeg brugte Burda dengang, men vidste ikke om det fandtes som hæfter med mange mønstre i dag.

Jeg har ikke været på Biblioteket endnu, men det skal jeg helt sikkert, så jeg ved jo ikke hvad de har
Jeg skaber mit liv, når jeg vælger mine tanker.
Ravelry


UFO fra 2019 738 gram
Lavet i 2020 1395 gram


Besvar

Tilbage til "Snak om nål og tråd...."